Jom Sekodeng Apa Yg Best!!!

Member Secret

Friday, March 12, 2010

Jom...Kenali Pelbagai Jenis Ikan Hiasan- Part 1

Hari ni kita cuba kenali pelbagai jenis ikan hiasan.
Ikan hiasan ni juga boleh dikenali sbg hiasan aquarium.
Kerana ia npk cantik je..kan!!
Lebih2 lg kalau pelihara ikan yg berwarna-warni.

Ikan Arwana

Ikan Platy

Ikan Molly

Ikan Guppy

Ikan Sword Tail

Sumber: iptek

13 comments:

Uncle Limau said...

tumpang lalu tuan rumoh..uncle mohon maaf xdtg jenguk kwn2 dlm bberapa hari ni..nuff zz

chantek ikan2...
xde chatbox ke?

^.^

secret said...

tq dtg uncle..adalah chatbox..kat tepi tu je...hehehe

ParkAir said...

ikan gupi tu cantik, tapi takut kucing2 aku tak leh tahan godaan je hehe..

LiSaSuKe's said...

bleh tahan gak tgk ikan guppy ngan sword tail..cantik gak...

hans said...

aku bela ikan guppy sampai sekarang
dah berapa keturunan pun aku xtahu lah

MiSz MaNja said...

xkenal pun ikan2 ni.. yg tawnye ikan ni xleh mamam.. hehe *_^

anys said...

cantiknya ikan2 tuh...

secret said...

cantik sesuai utk phiasan...tq singgah ye.

jan said...

lawa ikan nyer...sy ade sorang kwn yg sgup abiskan duit unt bela ikan2 mcm ni...aduh2~

CikLilyPutih said...

umah saya banyak ikan guppy nie. senang nak bela

secret said...

bestkan kalau dpt pelihara ikan cantik2 ni

.khai. @ drcomot said...

nemo ada?

suka giler kat nemo.. ahakz

secret said...

ikan badut tu...akan dtg..huhuhu

Related Posts with Thumbnails