Jom Sekodeng Apa Yg Best!!!

Member Secret

Thursday, March 11, 2010

I Just Love Good Smelling People

Penampilan diri yang segak dan bergaya saja tidak cukup mengancam. Sekiranya anda diselebungi bau ketiak yang meloyakan tekak dan hidung orang yang berada disisi anda. Sampai mereka menjauhi diri dari anda. Sehingga penampilan yang anda rasa segak dan bergaya jatuh menjunam ke tahap yang memalukan bila anda menerima kutukan berikut:

Credit to Google

“Huh…harap muka je hensem. Tapi ketiak tu…aduh bau masam je. Nak pengsan aku hidu”


“Penampilan bukan main segak lagi tapi aduh bau masam je ketiak tu.”


“Teruk betullah mamat ni, bau mengalahkan bau kambing bapak aku”


Malu dan panas hati juga dengan sindiran orang terhadap anda bukan. Jadi, bagi menangani masalah ketiak anda yang berbau busuk tu.

Adidas dengan prihatinnya membantu anda dengan keluarannya terbaru 'Adidas Action 3 Deodorant Spray' yang memang fuh hebat punya. Tak caya cubalah. Terdapat 6 jenis keluaran Adidas Action 3 Deodorant Spray yang anda boleh pilih mengikut citarasa anda iaitu insentive, control, sensitive, fresh, pure dan pro-level.


Adidas Action 3 Deodorant Spray ni tahan bau wangi selama 24 jam. Lama bukan? Dan pastinya ia akan menjadi pelindung anda dari bau busuk yang sering menghantui anda selama ini. Malah ia tidak melekit dan mengawal ketiak dari kebasahan bila waktu panas atau pun masa berpeluh. Ini amat disyorkan kepada mereka yang sering mengalami masalah kebasahan ketiak. Lepas ni bolehlah anda bangga dengan ketrampilan yang lebih bergaya dan mengancam.


Adidas Action 3 Deodorant Spray ni juga 0% alcohol. Jadi, bolehlah anda guna tanpa rasa was-was pun. Bahkan ia menyegarkan ketiak dan tiada keputihan yang melekat pada baju apabila memakainya.


Oh…I just love good smelling people. So…apa lagi dapatkan Adidas Action 3 Deodorant Spray di pasaran sekarang sebelum kehabisan.


Project Alpha Season 2 is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS

4 comments:

syikinshuhaimi said...

haha..promote nmpk ;p

secret said...

adalah sikit2...huhuhu

Miss Lalitha said...

haha. x menahan la part "harap muke je ensem, tp ketiak.."

mmg some guys sgt busyuk if angkat tgn! lg2 klu baju yg dipakai tu recycle utk ke-100 kalinya tanpa basuh! euww!!

secret said...

maybe juga ye...hahaha

Related Posts with Thumbnails