Jom Sekodeng Apa Yg Best!!!

Member Secret

Sunday, March 21, 2010

No Sweat

No Sweat...please!!!

Masalah peluh ni memang semua orang alami, tak kira kita ni kuat bersukan ataupun berjalan sekejap ke sana sini. Peluh memang sering menjadi teman setia kita. Nak lari daripadanya bukan main sukar.

Tapi kalau dah alami kepeluhan yang melampau, agak tak menyenangkan pula jadinya. Yelah, takkan anda nak sentiasa berbau masam saja. Pastinya malu dan kurang yakin apabila bergaul dengan teman-teman anda yang lain.
Jadi, untuk mengatasi masalah ini. Adidas dengan keluaran terbarunya iaitu 'Adidas Action 3 Fresh' yang bertindak sebagai anti-perspirant dan anti odour membantu anda lebih yakin untuk tampil bergaya di mana-mana anda ingin pergi.

Bagi yang bersukan tu, selepas habis je aktiviti anda dan teringin nak ke mana-mana seperti ke tempat makan. Bolehlah segarkan diri anda dengan keharuman 'Adidas Action 3 Fresh'.

Just spray je kat badan anda, anda pasti terasa kesegaran dan keharumannya yang bertahan selama 24 jam. Malah ia bebas dari alcohol, so bagi muslim bolehlah pakai tanpa was-was.

Nampak gaya selepas ni anda tak payah lagi rasa segan bila berhadapan dengan orang ramai. Masalah badan berbau dan ketiak basah sudah selesai......so NO SWEAT lagilah. Bagi anda yang nak cuba product ni, jangan berlegah lagi. Cepat dapatkan di kedai berhampiran ye.

Bebaskan diri anda dari bau peluh yang tak menyenangkan
No Sweat, please!!


Project Alpha Season 2 is presented by Adidas Action 3 and supported by P1 and MAS. Auditions are now open! Check it out at www.projectalpha.com.my/auditions

3 comments:

Nurul Harun said...

woohooo..good luck! :D

Admin said...

no sweat...hehehe

secret said...

tq...trylah, mn tau dpt cash RM20

Related Posts with Thumbnails